1. Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων.
Σε περίπτωση βλάβης προϊόντος που καλύπτεται από την εγγύηση η επιστροφή γίνεται με χρέωση παραλήπτη (δική μας) με Elta Courier δίνοντας κωδικό πελάτη 193683, αφού πρώτα έχετε ενημερώσει με e-mail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. για:
- τον κωδικό/μοντέλο του προϊόντος
- τον σειριακό του αριθμό
- την ημερομηνία αγοράς
- την επωνυμία του αγοραστή
- την περιγραφή βλάβης
και εφόσον σας απαντήσουμε για την αποδοχή της επιστροφής ή σας καλέσουμε τηλεφωνικώς για επιπλέον πληροφορίες. Η εγγύηση δεν ισχύει εάν η βλάβη έχει προέλθει από κακή χρήση ή από κακή ποιότητα του δικτύου του παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας. Σε περίπτωση που αποδειχτεί ότι το προϊόν δεν είχε βλάβη, ο πελάτης υποχρεούται να πληρώσει τα συνολικά έξοδα διακίνησης του προϊόντος.
2. Επιστροφές μη ελαττωματικών προϊόντων.
Σε περίπτωση λάθους παραγγελίας, ή σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή προϊόντων, εφόσον η συσκευασίες δεν έχουν ανοιχτεί ή αλλοιωθεί, και το ποσό των προϊόντων προς επιστροφή δεν ξεπερνάει τα 500€+ΦΠΑ, μπορείτε να τα επιστρέψετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή, με χρέωση δική σας, αφού πρώτα ενημερώσετε για:
- αριθμό παραγγελίας
- αριθμό προϊόντων προς επιστροφή
- τον κωδικό/μοντέλο των προϊόντων
και θα σας καλέσουμε τηλεφωνικώς για επιπλέον πληροφορίες καθώς και τον τρόπο παραλαβής των χρημάτων σας. Ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.